tiistai 16. elokuuta 2016

Visualistiksi





Moikka, mä oon Anna - aivan tuore visualisti opiskelija Turusta. Aloitin opiskelut Salon ammattiopistossa, minne kuljen raiteita pitkin joka päivä. Tämän blogin tarkoitus on olla opiskelupäiväkirjana näiden mun opintojen ajan, joten täältä jatkossa löytyy paljon materiaalia mun opinnoista ja projekteista!

Olen 21-vuotias, ja olen kiinnostunut graafisista töistä, mistä kokemusta löytyy aiemmista opinnoista. Muutin vuosi sitten Turkuun, ja aloitin opinnot Paasikiviopistossa, missä opiskelin 8 kuukautta graafista suunnittelua. Jo nuorena olen pyörittänyt lifestyle -blogeista virtuaalikenneleihin, valokuvaillut kavereiden kanssa pelloilla järjestelmäkameroilla ja joskus on löytynyt ideaa novelleihin. Lukio oli paljon hauskempaa kuvaillessa kavereiden kanssa hauskoja arkisia videoita, mistä editoitiin videoita muistoiksi. 

Tarkoitus on saada paljon irti tästä tutkinnosta. Erityisesti graafiset työt ja työssäoppimiset pyörivät päässä taukoamatta, mutta kiinnostusta löytyy kaikkeen. Arki on kiireistä koulumatkan myötä, ja näin osa-aikaisena ruokakaupanmyyjänä, mutta koulu tuntuu ihan itselle sopivalta näiden parin ensimmäisen päivän kokemuksella.

Mistä pidän: höpöttäminen, kesäyöt, ystävät, äidin tekemät lihapullat (mihin kuuluu tietysti perunamuusi ja kastike), koirat, Deko-lehti, Aurajoen ranta iltaisin, viherkasvit, maastopyöräily, spontaani asenne & M A R I M E K K O


Blogi herää tässä pikku hiljaa henkiin, kun saan tarvittavat välineet tämän blogin ulkoasun rakentamiseen! :-)



A

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti