sunnuntai 29. tammikuuta 2017

Ensimmäinen viikko

Ensimmäiset kolme päivää Stockmannilla takana! Olen päässyt visualistitiimin arkeen nopeasti mukaan ja pikku hiljaa alkaakin jo tottua niin sanotusti talon tapoihin, ja työskentely on luontevampaa. Työ on fyysistä ja kiireistä, tylsää ei helposti tule!

Olen näiden päivien aikana päässyt kokoamaan ja pukemaan mallinukkeja ensimmäistä kertaa, siivoamaan ja järjestelemään esillepanoja, ollut mukana siistimässä Somistamoa talkoomeiningein ja erityisesti päässyt kuulemaan visualistien arjesta ja heidän poluista ja kokemuksista tähän työhön. Mulla on kaverina toinen harjoittelija tämän mun harjoittelun ajan, ja on ollut positiivinen yllätys kuinka mukavia naisia näistä visualisteista löytyy! :-)





Saatiin torstaina Oulun tavaratalolta uusia mallinukkeja, ja näitä pääsin kokoamaan ja siirrettiin ne näihin rullakkoihin. Nämä veimme varastoon, mistä hävitimme vanhoja nukkeja pois mille ei ollut enää käyttöä.





Tämän mallinuken puin ja stailasin itse! Toiveena oli sporttinen mutta rentotyyli.




Työvuoroni ovat maanantaista perjantaihin 8-16. Yksi haaste mun harjoittelun aikana tulee olemaan lepo, oikea ravinto ja jaksaminen. Teen harjoittelun ohella mun "oikeita töitä", ja laskin tässä juuri että mun seuraava vapaapäivä on 23.helmikuuta... Olen siis kirjaimellisesti joka päivä töissä, ja työviikossani on tunteja about 50-60. Ajatus tästä työurakasta on tuntunut jo ahdistavalta, mutta sain onneksi lääkäriltä vinkkejä jaksamiseen - kaikki vapaa-aika käytetään siis lepäämiseen ja tavoitteena on monipuolinen ruokavalio. Yksi plussa on harjoittelun tarjoama lounas! Mutta oon ehdottomasti sitä mieltä, jos asiasta stressaaminen ei auta, yleensä itselläni se pahentaa omaa jaksamista.

Huomenna uusi viikko starttaa - saa nähdä mitä pääsen oppimaan taas! :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti