torstai 23. marraskuuta 2017

LIQ

Moikka pitkästä aikaa!

Tarkalleen kuukausi on mennyt harjoittelun merkeissä, ja töiden keskellä alkoi muistumaan tämä opiskelublogi, ja olisi ihan kiva vähän päivitellä kuulumisia!

Mulla on tällä hetkellä kaksi harjoittelupaikkaa, mistä toinen on LIQ. Tuoreen yrityksen takana seisoo kolme miestä ja mainostoimisto N2. Yritys syntyi noin 1,5 vuotta sitten, kun miehet saivat idean tehdä suomalaista premium lakua. Näin alettiin ideoimaan, ja syntyi Children of the Night maut, mitkä Tomi Björck suunnitteli LIQille.



Mulle heitettiin lähipiiristä idea hakea LIQille harjoitteluun, ja parin tapaamisen jälkeen paikka oli mun. Mun harjoittelun tavoitteena on ideoida uutta sisältöä yrityksen somemarkkinointiin, ja mä olenkin ollut ahkerasti kamera kädessä pitkästä aikaa.

LIQ avasi maanantaina ensimmäisen Pop Up-myymälänsä Pohjoisesplanadille - LIQ Box Storen. Mä olen ollut liikkeessä kuvaamassa tuotekuvia, mainossisältöä ja videokuvaa. Toissa viikonloppuna olin Lakritsi- ja Salmiakkifestivaaleilla tiiviisti koko viikonlopun kuvaamassa ja auttamassa kiireessä (siitä enemmän myöhemmin!)

Harjoittelu on tuntunut tosi mukavalta, ja on ollut kiva haastaa itseään ja päässyt rohkeasti ideoimaan. LIQin takana on huipputiimi, ja mut on otettu kyllä ihan porukkaan mukaan! Ja mikä parasta, nää lakut on niin törkeen hyviä! LIQin porukkaan kuuluu näiden herrojen lisäksi 4 maistattajaa/myyjää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti