tiistai 17. huhtikuuta 2018

Facebook arvonta + kuulumisia

Heippa pitkästä aikaa!

Aika on taas vierinyt ja kevät on kovassa vauhdissa. Ihan uskomatonta. että mun valmistuminen pitäisi olla parin kuukauden päässä! Mun tämä viimeinen vuosi on ollut erittäin poikkeuksellinen ensimmäiseen vuoteen, itse opiskelua koulussa oli 2 kuukautta syksyllä, ja tämä loppuaika oon ollut yhden yrityksen alla harjoittelijana.

Alkuvuoden oon tehnyt erilaisia hommia, Lightroom on vaihtunut Illustratoriin. Oon tehnyt reilun kuukauden verran isompaa projektia LIQille, mikä ei tällä kertaa liity sosiaaliseen mediaan. Siihen palaan myöhemmin.

---


LIQ ei ollut aiemmin järjestänyt arvontoja, joten ehdotin tällaista somesuunnitelmassani. Ehdotin arvottavaksi huikeaa 4 maun lahjapakkausta. Ystävänpäivä sopi hyvin teemaksi, joten palkinto sai ihan uniikin ilmeensä tavallisten pakkausten lisäksi. Paketoin pakkauksen, kuvasin sen, editoin ja toteutin julkaisun. 



Arvonnan tavoitteena oli saada mahdollisimman paljon kommentteja ja näkyvyyttä. Osallistuminen siis tapahtui niin, että LIQin sivuista täytyi tykätä ja kommentoida kaveri arvontaan.

Arvonta toteutui ystävänpäivänä, jolloin random number generatorin avulla selvitin voittajan. Huolehdin voittajan kanssa yhteydenoton ja pakkasin lahjan valmiiksi noudettavaksi.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti